ÎNTREBĂRI FRECVENTE
AM NEVOIE DE UN CONT PENTRU A PLASA O COMANDĂ PE SITE?
Nu este necesară crearea unui cont. Este alegerea ta dacă dorești să poți urmări statusul comenzii sau nu. Poți plasa o comandă selectând în pagina de finalizare a comenzi optiunea "Comandă fără cont".
De asemenea poți realiza o comandă telefonic sau la unul din punctele noastre de lucru.
Click și sună la Relații Clienți.
CE METODE DE PLATĂ POT FOLOSI?
Pe ElegantMarket.ro poți achita produsul cu cardul online, ramburs, cash sau ordin de plată, după cum urmează:
- pentru toate produsele de pe site cu exceptia celor de la punctul următor de mai jos, plata se poate efectua astfel:
- cu cardul online, suma integrală deducându-se din contul de card. Sunt acceptate carduri de debit sau de credit valide Visa, Visa Electron, sau MasterCard, plata efectuandu-se prin „iPay BT”;
- cu numerar către curier la preluarea coletului la livrare – „Plata ramburs”;
- cash sau card la punctele noastre de lucru, in funție de disponibilitatea lor între depozite.
- pentru Produsele Personalizate, numind aceasta categorie cu acest nume de aici inainte și care reprezinte produsele precomandă/comandă din categoriile Camperizare vehicule, Rulote, remorci si conversii si Tâmplărie PVC , plata se poate efectua cu:
- cardul
- ordin de plată
- numerar la punctele noastre de lucru, ținând cont că se percepe un avans de 50% la semnarea contractului de comandă.
Plata cu cardul: plăți mai sigure si mai rapide
Procesarea datelor de card se face exclusiv prin iPay BT (procesor de plată al Băncii Transilvania). Elegant Market nu solicită și nu stochează detalii referitoare la cardul tău. Vezi mai multe detalii despre sistemul de plată 3D SECURE pe pagina oficială BTPay.
La apasarea butonului „Plasează Comanda” pe pagina de check-out, veti fi redirectionat către platforma securizată de plată online a Băncii Transilvania. Aveți siguranța maximă – iPay BT folosind tehnologia 3D Secure, promovată de Organizațiile Internaționale de Carduri Visa și MasterCard pentru a minimiza riscul de fraude din comerțul pe Internet.
Prețul final plătit de client reprezintă suma dintre prețul produsului și suma reprezentând contravaloarea serviciului de curierat, acesta fiind afișat în câmpul „Total”. Clienții pot opta pentru deschiderea coletului la livrare, serviciu, în funcție de disponibilitatea ofeita de firma sau operatorul firmei de curierat.
Poți autentifica tranzactii online cu ajutorul aplicației tale bancare, folosind metoda sau metodele configurate de tine pe dispozitivul tau, după cum urmează:
- parolă,
- amprentă pe dispozitivul tău și
- recunoaștere facială
Dacă nu ai aplicația bancară instalată, o poți descărca acum din Apple Store (IOS) sau Google Store (Android), pentru a autentifica plățile rapid.
Cum plătești online? Este foart simplu!
- selectezi plata cu cardul din metodele de plata disponibile,
- apeși butonul Trimite comanda, completezi datele cardului tău în noua fereastră iPay si apesi butonul Plătește.
În funcție de specificul tranzacției este posibil ca unele plăți să nu solicite autorizare.
Tranzacția urmează să fie confirmată prin e-mail, pe adresa de e-mail asociată contului tău Elegant Market, asta în cazul în care optezi și pentru deschidere cont sau aveai deja cont deschis pe Elegant Market. În cazul în care plata nu se autorizează, vei primi un mesaj de reîncercare.
Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
În cazul în care cardul este asociat unui cont în altă monedă decat RON, tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente pentru cardul respectiv.
CE METODE DE LIVRARE OFERIȚI?
Pentru livrare, ElegantMarket.ro folosește serviciile de curierat ale firmelor consacrate din România. În momentul plasării unei comenzi sistemul alege curierul în funcție de disponibilitate. În contul de client,, la nivel de comandă, va fi afișat AWB-ul corespunzător serviciului contractat.
Pentru produsele solicitate la precomandă/comandă din categoriile: Camperizare Vehicule, Tmplărie PVC, Rulote comerciale, remorci speciale, remorci auto, livrarea la domiciliu se realizează, contracost, prin serviciul propriu de transport. Oferim posibilitatea de a alege ridicarea produselor de la sediile noastre din Drajna, Ploiești, Câmpina Prahova, sau Dobretu, Olt, (în funcție de disponibilitate la sedii).
- status “plasată” = comanda fost realizată de client
- status “în procesare” = comanda a fost înregistrată și așteaptă să fie verificată de colegii de la magazinul online
- status “în curs de validare plată“ = comanda așteaptă alocarea plății efectuate prin metoda de plată aleasă
- status “disponibil în X zile“ = (precomandă) comanda va fi livrată sau ridicată după numărul de zile indicat
- status “aprobată“ = plata efectuată cu card bancar sau altă metodă aleasă s-a alocat deja în contul Elegant Market sau, dacă s-a ales achitarea comenzii cu plata la livrare comanda urmează să fie pregătită pentru livrare.
- status “anulată“ = comanda a fost anulată de către tine sau Elegant Market
- status “preparată pentru livrare“ = comanda a fost pregătită pentru livrare și așteaptă să fie preluată de către curier
- status “preluată curier“ = comanda a fost preluată de către curier, urmează ca acesta să te contacteze în vederea livrării
- status “în curs de livrare“ = comanda este la curierul zonal și se va livra în ziua respectivă
- status “livrată“ = s-a intrat deja în posesia produsului comandat
- status “completă“ = s-a emis factura produsului atașată în cont la nivel de comandă
- status “adresă livrare incorectă“ = adresa definită pentru livrare este eronată sau incompletă
- status “refuzată“ = comanda a fost refuzată la livrare
- status “negăsit la domiciliu“ = nu ai fost găsit la adresa de livrare de 2 ori consecutiv